Üzemeltetés
Társaságunk az IT-rendszerek üzemeltetésében felhalmozott tapasztalatainak felhasználásával a Megrendelő elvárásait, speciális adottságait felmérve, kialakítja az optimális IT környezetet, többlépcsős rendszerben üzemelteti azt, biztosítva a számítástechnikai infrastruktúra magas rendelkezésre állását, az alacsony reakcióidőket és a kompetens szakértői bázist.
Igény esetén közvetlen elérést biztosítunk Help-Desk rendszerünkhöz, melynek segítségével folyamatosan nyomon követhető a bejelentett események aktuális státusza, és a kapcsolódó fejlemények is. A Hot-line vonalunkon bejelentett eseményeket kollégáink kiértékelik, s szükség esetén felveszik a kapcsolatot a megoldás érdekében bevonandó szervezetekkel, szolgáltatókkal, illetve menedzselik a szóban forgó folyamatot az ügyfél tájékoztatása mellett.
Célunk, hogy biztonságos, magas színvonalú, megbízható, az “állandóság” érzetét keltő, kommunikált IT környezet biztosítsunk.
További célunk, hogy támogassuk partnereinket annak elérésében, hogy a számítástechnika nyújtotta lehetőségek hétköznapjainak hatékony, könnyen kezelhető és biztonságos részévé váljon.